101117

En igelkott tassar runt i löven utanför mitt fönster. Kanske bygger den bo, kanske ska den gå i ide? Jag vill också bygga bo.
.
.
.
För övrigt: Winnerbäck
.
.
.
Det verkar som att jag aldrig blir riktigt nöjd, fantiserar, vill ha mera. Stockholm duger inte, inte heller Lund. Kommer rastlösheten äntligen avta i Paris? Vad är det jag letar efter? Vad är det jag vill? Egentligen? Säg mig du som vet.
.
.
.
Har nästan skrivit denna blogg i tre år nu. Lite underligt känns det när jag läser gamla inlägg, minns svunna dagars glädjeämnen och sorger. Hade jag för tre år sen vetat hur mitt liv skulle te sig nu, hade jag velat veta det? Verkligen inte. Absolut inte. Inte för att det är negativt, raka motsatsen. Men det är bra underligt hur det kan gå.
.
.
.
"Destiny is usually just around the corner. Like a thief, a hooker, or a lottery vendor: its three most common personifications. But what destiny does not do is home visits. You have to go for it."
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0