100518

Jag dör det är nästan 30 grader i mitt rum!! Jag försökt att plugga idag, jag lovar, jag har försökt men det går inte. Jag är totalt motiveringshandikappad. Betygen sätts om två veckor, om tre är det studenten, om fyra är jag i Warszawa för Sonisphere...
.
.
.
Jag har försökt muta mig själv med Nutella hela dan, och hur har det gått? Jag har slickat i mig hur många skedar som helst men inte skrivit ett enda ord.
.
.
.
För övrigt har jag kollat fjärde avsnittet av Signé Chanel, en fransk serie som dokumenterat hur förberedelserna inför en visning går till. Man följer sömmerskorna och deras jobb med att få liv i Karl Lagerfelds skisser. Finns på SVT Play. Sömmerska verkar vara ett hemskt, hemskt, fruktansvärt jobb!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0