100509

Sitter och skummar igenom olika nationers sidor, hur fan ska jag veta vilken jag skulle trivas bäst i?? Alla kör ju på samma beskrivning, alla är ju bäst och roligast. Eh, jag sorterar bort de med ful hemsida... Och de som bara låter mindre intressanta på namnet...
.
.
.
Jag är nästan 100 på att jag kommer in på det jag sökt, det enda som kvarstår är att fixa lägenhet och välja nation. Sen är det väl inte så mycket mer? Det är nästan så jag blir yr av lycka när jag tänker att jag om mindre än fyra månader kommer flytta. Ny stad, nya människor...
Jag är redan där i tankarna, lite halvt frånvarande. Gymnasiet känns overkligt, som en blek parantes innan det riktiga, trots att det är min vardag.
.
.
.
Lyssnar på gamla Madonna, Papa Don't Preach, Material Girl och sånt.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0