100611

Studentdagen måste ha vart bland de bästa dagarna i mitt liv. Hittills. Speciellt champagnefrukosten. Och sen åka flak i stan, dränkt i öl inpå bara skinnet, bada i Sergels-fontänen... Och låten Tu vuo fa l'Americano - Ibiza Remix kommer alltid påminna mig om min vecka i Grekland och studentdagarna. Och Pojkarna som busar haha.
Jag kan inte smälta att jag aldrig mer ska till skolan, träffa lärarna, klassen... Kommer sakna det! Inatt drömde jag förresten att jag redan flyttat. Jag irrade omkring i en främmande stad, det fanns studenter överallt och jag snackade med rektorn på universitetet... Mitt största problem var att jag inte hade någonstans att sova, hemska tanke, måste fixa det!
Det är en del att fixa nu till i höst... Ska kanske börja med att städa mitt rum.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0