100123

I onsdags var jag på bio, såg Snabba Cash. Och blev positivt överraskad. Vanligtvis brukar jag vara väldigt skeptisk till svensk film men den här är riktigt bra! Sen är det ju ett plus att Joel Kinnaman har huvudrollen (ja tack:D (om man bortser från backslicken han har i 99% av filmen)) Hursom, den rekommenderas!


Jag sitter uppe och gör ingenting. Lyssnar på musik. Efter att ha varit utan internet i två dagar insåg jag hur begränsat mitt musikutbud var utan vare sig Spotify eller Youtube. Ajdå. Det kanske inte är en så dum idé att köpa skivor egentligen... Plus att det är roligare att ha en konkret skivsamling än filer och mappar på datorn.




Det är idag

71 dagar till tatueringen
136 dagar till studenten
143 dagar till Metallica





Nej, nu får det vara. Gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0