100103

Men kom igen, vad har jag att förlora?


---


Det är ju pinsamt.


---


I alla fall så lyssnar jag på musik. Jag önskar jag kunde stanna tiden. Eller nej, få allt att gå i slow-motion. För ett litet tag åtminstone.

---


Men egentligen är det ju löjligt. Det är ju min blogg. Varför vågar jag inte skriva längre? Det är väl upp till dig i fråga om du vill läsa eller inte. Visst? Joodå.


---


I lite mer än två år har jag skrivit. För två år sen... Det känns som en egvighet. Jag känner inte igen personen jag var då... De val jag gjorde. Saknar jag det? Nej. Men jag romantiserar det. Det gör jag säkert, om än omedvetet.



----



Skriv precis vad du känner för, vad som än faller in. Bara skriv. Och våga inte läsa igenom det. Bara publicera. Släpp det. Bara låt gå.




: Okej, Simon & Garfunkel i öronen, på min gröna ipod. Det avr ett tag sne sist. Jag vill inte åka hem till sverige, till skolan. Samtidigt så vill jag, naturligtvis så ska jag ta studenten, jadå. Och lämna stockhol. Jag vill mest av allt till lund och plugga Men det kloka vore att stanna här. Jag skulle spara en massa pengar på att bo kvar hemma. Men jag är rädd för att missa nåt då. Missa studentlivet? självständigheten?


vem fan orkar läsa igenom ett hopkluddat stycke??


Iaf. Det kloka vore att stanna i stockholm. Inte behöva ta lån. För jag kan få samma utbildning här som i lund. Men jag vill inte fastna här. Så jag tönker att det kanske är värt pengarna, skulderna. Är det värt det? mm, jag har eliminerat alternativen till stockhoolm vs lund ja. Vad göra´?
jag ska på sonisphere i sommar. I warszawa, och se bland andra Metllica!!! :D

I'd rather be a sparrow than snail. Yes I would, if could, I surely would...


Jag har asäckligt hår. Fyfn jag har inte tvättat det på jag vill inte tänka hur länge.


heaven holds a place for those who pray...



jag vill inte sova. än. Jag sitter uppe utan bra anledning istället för att nytja sömntimmar. Hur puckat är inte det? Hur många är det inte som könner igen sig?


har ni sett a lot like love? med ashton kutcher? Jag gillar den, den är söt. Jag gillar tanken på att man kan finna kärlek så. Jaja, det är en film, men endå.


toss me a cigarette i think theres one in my raincoat...



förlåt jag ska sluta babbla nu, gonatt på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0