100422 #2

Hela mitt rum doftar rosor och ylang-ylang. Kläder, böcker, ligger i högar lite överallt. Jag sitter i en flanellskjorta och lyssnar på "det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå..." Lite sömnig, lite hungrig. Roar mig med att skriva mitt namn med min tjusiga Parker Sonnet. Jag önskar jag hade tillfälle att skriva ett brev med den. Det är synd att en så vacker penna inte används som den borde. Som den förtjänar. Men vem skickar brev nuförtiden? Det är synd, tycker jag, för själv skulle jag bli överlycklig om jag fick ett handskrivet brev. Jag vill bli riktigt bra på att skriva brev, kunna konstens alla regler, ge någon den glädje jag själv aldrig får. Vad hände med brevvänner? När jag flyttar härifrån, till hösten, ska jag skicka brev till mina vänner. Jag hoppas jag kommer göra det.
.
.
.
Okej, nu är jag riktigt hungrig. Jag vill ha sushi. Eller skorpor med smör.
.
.
.
Åh juste! Jag prövade min studentmössa idag! Den sitter finfint! Nu känns det verkligen som att det är verkligt, när jag fått hålla i mössan.
.
.
.
Äej, jag måste få i mig nån mat annars kommer jag inte kunna somna. Gonatt!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0