100429

Tog en promenad genom stan idag. Till en början med åska, muller och regn. Varmt, härligt regn, 14 grader visade termometern på Katarinahissen. Stannade upp i Slussen och tittade ut över vattnet, stadshuset, gamla stan. Gladdes åt alla roliga människor... En snubbe som sjöng med i vad han nu lyssnade på då han cyklade förbi, en tjej i en otroligt söt klänning, killen i rutiga shorts, tulpaner i ett stadigt grepp och ett leende på läpparna. Gick och gick medan natten sänkte sig över staden. Förbi uteserveringar och stängda butiker. Ville inte stanna, varje gång jag gick förbi en tunnelbanestation tänkte jag att nästa är ju bara över bron, vid slutet av gatan, fem minuter bort... Så förflöt två timmar med endast mina egna tankar som sällskap. Hehe, kommer säkert ha träningsvärk i ben och rumpa imorn. Mösspåtagning imorn förresten!! Äntligen får jag ta hem den:)
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0