100405 #2

Mindre än sexton timmar kvar. Nu börjar jag bli lite nervös. Som tur är följer en kompis med och håller handen. Åh, för ett år sen tänkte jag inte ens på att tatuera mig och nu är dagen D nästan här. Det är min första gång och jag ska göra den över revbenen, det mest smärtsamma stället har jag hört. Men jag ska klara det ;)
.
.
.
Så jag taggar med Metallica. Har du ett visst band/sångare som funkar för dig i alla lägen? Vare sig du är jättenere, asglad eller lack. Det är Metallica för mig. Det funkar alltid. Alltid. Det är som att jag har gått och väntat på just deras musik som passar mig perfekt. Texterna, melodin, deras otroliga talang. Och jag ska få se dem i sommar!! Lycka :D Just nu lyssnar jag på One.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0