091016

Sitter hemma i pyjamas och morgonrock. Fryser ändå. Inte så konstigt kanske, med tanke på att termometern visar på ynka 18 grader i mitt rum. Jag är besviken på mig själv, för ju nu borde jag ha samhälle c. Jag borde skriva den där 10-sidiga rapporten som ska in om tre veckor. Och nu missar jag projektarbetesmötet med. Och engelskan. (inte för att den känns viktig, engelska c, mina damer och herrar, är ett skämt)

Mest för att skolka strider mot alla mina principer (eller vad man nu vill kalla det). Det är så inte jag. Jag vet inte vad det är med mig på sistone. Skolan har aldrig tidigare varit så intetsägande. Jag ligger efter i så mycket, orkar inte med detta. Var försvann inspirationen? Skoltrött, ja. Men jag tror nog att det ligger något i att det är sista året. Jag antar att det finns många fler därute som känner igen sig.






Jag såg en jättefin film förra helgen, Pans Labyrint.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0