091130

Ah, oui. Jag vill tatuera mig! Det ska stå:


We are all
in the gutter,
but some
of us are
looking
at the stars.


Är tanken för närvarande iaf. På sidan över revbenen, som Megan Fox har det, fast inte såna gotiska bokstäver. Enklare ska de vara.

Först hade jag tänkt mig "Memento te mortalem esse" på vänster handled men jag glider allt mer ifrån den tanken. Ju mer jag tänker på saken desto säkrare blir jag på min nuvarande plan.
Jag vet inte. Just nu vill jag verkligen göra det, men jag vill inte ta ett beslut jag kommer att ångra. Det är ju trots allt permanent.
Jag läser på en massa om tatueringar, har aldrig gjort det förut och vill vara väl medveten om alla risker osv. Men so far finns det inget tillräckligt hemskt som avskräcker mig.




Vad tycker ni? Om tatueringar överhuvudtaget? Snyggt/fult? Någon idé om vad ni tycker är en snygg tatuering? Någon som läsare som har tatuerat sig?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0