091115

Ligger på mage i sängen med täcket över huvet och lyssnar på Metallica. Första albumet.

Bajs.
Jag hatar det här vädret.
Jag grubblar.

Är jag en hycklare? Jag som så ofta gnällt om hur ondskefull min far är, har jag någonsin nämnt om hur otroligt bortskämd jag är när det gäller pengar och materiella saker? Jag tackar och tar emot med spottar bakom ryggen. Hur falskt är inte det?

Skruvar upp volymen lite grann. Four Horsemen.


Paus.

Mamma knackar på dörren och säger att det finns kaffe om jag vill ha.

-Mm. Okej, tack, jag tar det sen.



Sen ja. Men nu ska jag vältra mig i självömkan och släcka lyset och vara älskvärt cynisk. Och dränka alltihop i Metallica.







Kommentarer
Postat av: kalle

sv: ja jo, tycker jag med. får se om jag vågar gå med chinos offentligt nån dag:)

2009-11-16 @ 11:38:34
URL: http://kallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0