den sjunde januari

Skolan har börjat igen, just som ledigheten började kännas permanent. Men, det är 7 veckor kvar till sportlovet, 23 veckor till sommarlovet och 18 månader till studenten :D
Det känns mycket bättre nu, i år. Jag har bättre koll på läget och har utvecklats mycket till det bättre. Det känns som att jag kan komma hur långt som helst, bara jag anstränger mig lite. Det är en fin känsla egentligen, att vara så hoppfull och otålig på framtiden.

Jag fick mitt allra första IG, på ett matteprov, vad annars? Illa, riktigt illa. Men nu har jag tagit tag i det och kan med stolthet säga att jag börjar förstå funktioner. Men att fortsätta sen med matte C vore självmord. Aldrig, den kursen ska bort!

Brorsan måste ha fått köldskador på hjärnan för han praktiskt taget bor på gymmet. Han är ju inte klok.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0