den sjätte januari

Jag och några till firade Mathilda idag. 18, det känns gammalt men är ändå så ungt. 
När jag var liten tänkte jag mig alltid att jag skulle vara så vuxen och när jag var sjutton, arton. Att jag skulle veta så mycket, ha upplevt så mycket, vara så mycket mer ansvarsfull. Det känns inte som att jag lever upp till den åldern.

Bob Dylan kommer till Globen den 23 mars, en måndag. Men ändå, det är Bob Dylan vi snackar om... Jag kan strunta i skolan en dag, ingen fara så, men då återstår min far...aldrig någonsin att det finns en chans att jag kommer få gå.

"A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0