090126

-Godkväll! Hur står det till?
- Bara bra. Själv?
-Jamen vad bra. Jo det går väl an. Mycket plugg, men jag överlever. Hoppas jag.
-Det gör du säkert, du är ju duktig!
-Mm. Jag ska nog börja jogga...
-HAHAHAHAHA
-Skratta inte, jag ska! Jag ska bli hälsosam!
-HAHAHHAHAHHAHAHAHA (kiknar av skratt)
-Okej, jag fattar, det är lite komiskt... Men fortfarande! Som min vän borde du vara stöttande!
-Okej, okej... (flämtar efter luft)
-Förresten, det finns en blogg jag hittade, thereisaplaceinfrance.blogg.se. Den är bra. Lite osammanhängande, men jag gillar den.
- Jaha, okej. Det låter... franskt.
- Nähä. Jag måste plugga vidare nu, men det var kul att råkas! Vi borde ses oftare, jag saknar dig! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0