mitt i natten en natt i februari bara för att vara orginell

Jag tänkte skriva ett mail, men jag visste inte vem jag skulle skicka det till, så det blev ett inlägg istället. Klockan är cirka ett på natten en torsdag (tekniskt sett) bara att träffa rätt på tangentbordet är en utmaning men det blir inga stavfel, för jag kommer läsa igenom det här minst en gång innan det publiceras. Jag gillar inte stavfel. Kanske meningsbyggnadsfel, men det får ni/jag leva med.
Ögonlocken är alldeles svullna, jag borde ha sovit för några timmar sen. Jag är väldigt hungrig, inte så konstigt med tanke på att middagen åts för cirka sju timmar sen. Jag fryser, det är dock konstigt med tanke på att termometern visar 20 grader celsius.
Det är bra med mig. Egentligen. Bara inte just nu. Ikväll, inatt, är det skit.

Jag kommer inte ens ihåg vad jag skulle skriva längre. Jag är så glad att jag inte skrev ett mail, fan vad jobbigt det skulle vara.

Min iPOD funkar inte och det är inte kul. Pappa fyller 50 imorron. Grattis. Jag mår illa bara jag tänker 1+1. Jag är så rädd för ett ig i matte...Hur tar man sig igenom det här? Jag fixar alla andra ämnen, men inte matten.

Åh. Jag gillar det här, att få skriva av mig. Bättre än pinsamma, besvärliga  mail. Varför krångla till det?

Nu ska jag försöka sova, 08.20 har jag engelska. Jag måste bli bättre muntligt.

Sov gott, ni åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0