091212 #2

En sak... Det där med att önska sig saker. Jag önskar mig en parisresa, en sån tröja och. Egentligen tjänar det ju inget till, det enda som händer är att man lägger fokus på allt man ännu inte uppnåt.

Egentligen är nog möjligheterna större än vi tror, egentligen är nog våra största begränsningar vår egna inskränkta syn på vad som är möjligt eller inte. Tror jag. Visserligen kan man vara väldigt praktiskt begränsad gällande pengar som ändå är en i mycket avgörande faktor.

Jag ska sluta önska.






Kommentarer
Postat av: calle

sluta aldrig önska!

2009-12-12 @ 22:07:22
URL: http://calleandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Im asdfjgsdfjklgdfjklgdfjkgdf

:@

mother natino :@

denmark

2009-12-12 @ 22:18:47
URL: http://bagpower.blogg.se/
Postat av: Jadwiga

jag menar att istället för att gå och önska och hoppas ska man bestämma sig för vad man vill och satsa:)

2009-12-13 @ 07:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0