091210 #2



90% av det man oroar sig för, kommer aldrig att inträffa.
8% av det man oroar sig för, kommer att inträffa men det kommer inte vara så illa som man trott.
2% av det man oroar sig för, kommer att inträffa och det kommer att vara värre än vad man väntat sig.


Sade en vän till mig för någon dag sen. Visst låter det bra?




Jag önskar mig...


mod
kärlek
bra betyg
bli bra på gitarren
bli bra på att rita
ett eget privat biblotek
vänner för livet
en trygg framtid (i mening att inte behöva vara arbetslös, hemlös etcetera)
pengar
vishet
ett vackert hus. Mitt hus.
en skinnjacka
ett vältränat jag
ett handskrivet brev! skickat i kuvert med frimärke och grejer.
choklad
sushi
jullov
tid att ligga i ett varmt bad
lära mig sluta bita/pillla på nagelbanden
nybäddad säng
filmkväll
någon som vill åka med mig på Metallica i Riga i vår
felfri hy
perfekt syn
två veckor på en varm och solig strand
svartvinbärste
ben&jerrys half-baked
min parker sonnet
en vit jul
ett oväntat besök
körkort
en kram
silverringar
en bastu
punschrullar




Mycket roligare än plugg. Jag lovar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0