091223

Dan före dan...



Jag vill inte klä julgransjäveln men mamma kommer döda mig om jag vägrar :O  Är det bara jag eller är julen inte riktigt lika speciell längre? Det kanske är det att man börjat bli vuxen och så. Den där stämningen kanske bara hör barndomen till?


Iaf, kolla vilken galet snygg klocka jag har hittat!! En Calvin Klein. Jag älskar den, men det får vänta. Jag vill vara 120% säker på att jag inte kommer tröttna på den. Den kostar inte så lite ändå...


Jag åker till Polen på annandagen med lillsyrran, stannar några dar in på 2010. Jag ska åka med systern min, som inte kan vara tyst. Hon har jämt en massa ljud för sig; nynnar, hummar, pratar en massa... Hela tiden. Spelar ingen roll hur man än försöker påpeka att det är störande. Och jag ska då resa med ungen:O hjälpe mig.





den som är vaken sover gott







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0