den 8 september 2008

Ush, jag håller på att bli sjuk. Krasslig hals, nysningar och täppt näsa. Blä. Det är inte tillräckligt för att stanna hemma, så när man väl släpat sig till skolan är det bara tortyr. Det verkar som att ettan var bättre...vi hade så mycket bättre lärare då. Menmen.
Och Tobbe...jag vet inte riktigt vad som händer, eller jo det vet jag visst det. Jag är bara överraskad, trodde inte att han var intresserad av mig på det sättet...Blå ögon, brunt hår, 194 cm lång. Snyggt. Men jag känner honom inte så väl. Jag får se vad som händer.
Så nu sitter jag och lyssnar på Thåström, vill inte göra läxorna, skjuter upp allt. Som vanligt. Jag är ju faktiskt nästan sjuk, är min ursäkt.
Pärlgrå himmel, gråtmilt väder. Min nya skotskrutiga halsduk. Och min nya doft..vanlijvarm men ändå frisk. Underbart. Det är så jag ska lukta.
Gomiddag, eller nåt.

Nej förresten! Tror ni på själsfränder? Eller bara det att det finns någon som är väldigt lik dig till sättet, fastän ni kanske på ett sätt är helt olika..Men att kärnan är densamma? Vilken fin tanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0