lägg ner med gnället

Det är nåt fel när två av mina vänner gnäller över att de är fula, tjocka...allt möjligt. åt helvete med sånt.
Klart jag också har mina dagar då jag känner mig blä, men vafan!! Jag blir så trött på gnället, i allt man gör..."Jag borde inte äta det där.."jag kan inte ha såna jeans.." kolla min mage.." ush, kolla mina lår"

DÖ.

Jag hatar sånt gnäll. Alla har ju sina skavanker, ingen är perfekt, så vaför inte acceptera det och lära sig att älska sig själv? Ser saker som fula, förstorar upp det till nåt hemskt, en sjukdom. "Åååh, gud vad feta lår jag har."

Tjejer är alldeles för utseendefixerade. De jämför sig med varandra hela tiden. Är killar såna med? Det är så sjukt irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0