Jag ger dig min morgon

Söndag, helgens sista dag. Alltid lite vemodig. Sista dagen på en riktigt bra vecka. Det har gått från ett jävla piss-september då jag inte kunde minnas hur man log, till denna tid, då jag småler för mig själv som ett fån tills Malin säger "sluta, du är läskig". Fast inte ens då kan jag låta bli.

Söndag. Jag fryser lite smått om tårna då jag försöker skrapa ihop ett bra inlägg, med Bob Dylan som sällskap. Och fastän jag har uppsatser att skriva så orkar jag inte riktigt bry mig. Oro och ångest leder ändå inte till något gott.


"If you are going through hell, keep going."

                                                                                                                                                    Winston Churchill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0