081130

Det här är så nice...


"Du är mer perfekt än pi,
jag önskar att det bara vore vi.
Vår attraktionskraft är X newton är på
förutsatt att det är Y meter mellan oss två.
Det blir en rubbning i den naturliga kemin,
när det frigörs en massa fenyletylamin.
Mina tappar älskar färgen på ditt hår,
det blir fysikalisk anarki när jag nära dig går.
Normalkraften större än gravtiationskraften gro
och jag svävar på rosa förångat H2O.
Jag är så  högt upp i vår statosfär,
underbara fenotyp, jag tror jag är kär.
När jag ser dig vill jag mot dig accelerera,
jag vill sitta ensam med dig och derivera.
Du och jag i vårt naturreservat,
spela lite achtung och sen blir det mat?"


Författaren är en naturare på Södra Latin, dikten användes för att spöa estetarna i deras eviga krig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0