A know-it-all wannabe

Oh, plugget tar livet ur mig! Det är så himla mycket nu och jag orkar verkligen inte mer. Nån dag den här veckan kommer jag att bryta ihop och gå under. Jag försöker tänka att det är lugnt, stressa inte nu, det finns saker viktigare än det här. Vad spelar det för roll om tio år? Kommer jag ens bry mig om vad jag hade för betyg i ettan? Troligen inte. Man måste inte vara grym i skolan för att vara lycklig..varför bryr jag mig så mycket?

Likadant är det när någon ska förklara något för mig som jag redan vet om. Jag blir sur, det känns som att jag blir behandlad som en idiot fastän det är mina vänner som bara är snälla. Som att jag skulle vara allvetande...En liten besserwisser är jag allt.

men ha det nice^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0