När, hur och vad?

Jag har förändrats så mycket det senaste halvåret att jag jag inte längre vet vem jag är. Jag vet inte längre vad som är viktigt för mig, jag vet inte vad jag vill. Jag tappar kontakten med mitt gamla jag, ser tillbaks på en person som är främmande för mig. Jag förstår inte tankarna bakom mina beslut. Jag vet inte, jag vet ingenting längre...Hur kunde det gå så fort? Jag känner mig rotlös. Jag gillar inte att vara sexton, det är en dum och konstig mellanålder.
"Du har förändrats, mognat." sa en vän jag inte sett på länge. Jag gav henne en blick full av tvivel, men hon fortsatte att bedyra att det var så.
Men när, hur och vad?

http://youtube.com/watch?v=7aro4uBPBC4&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0