Tågluffa, någon?

Ojojojoj. Snart e sommaren här!! Okej, skolavslutning den 12, se Håkan på Grönan den 13(?), och sen!! sen..sen så vill jag tågluffa!! Europa är en ganska dum idé när man inte fyllt arton, men sverige? Jag menar det är väl bara å ragga upp någon som e arton (så man kan ta sig in på vandrarhem å så) och sen så e det väl bara att åka? Ejejej, jag är lite väl optimistisk och entusiastisk nu, jag vet. Men fan va kul o åka rutn o se lite mer av sverige än stockholm. Men det kanske finns ställen man kan sova på utan att vara arton? Oh, nej jag komme rinte kunna släppa den här idén nu... Milla skulle säkert vilja, fast resten av högen e nog upptagna.. Nej, fan, hon ska ju på peace&love, men efter det, då borde de gå!! Ojojoj, fan vad jag vill!! Oh, jag MÅSTE snacka med folket och få nån att hänga med!! Egentligen är det kanske bäst att bara vara två, möjligtvis tre..annars blir de för mycket tjafs.

Oh, jag vill, jag vill, jag vill!!! Jag måste fixa ihop det hära..vill inte slöa hemma halva sommaren.

Hörs!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0