papararapapa!!

Här sitter jag i min snobbenpyjamas med glasögon på näsan (jag orkar inte kladda med linser nu), håret i en rufsig knut och en burk keso på databordet framför mig. Gud vad jag är glad att ingen ser mig så här.

Ush, valborg är överskattat. Det är i alla fall inte kul när halva ens vänner ska ut på landet, andra på nån valborgmovienight och resten har andra planer. Och när det börjar regna och tanken "jag kommer få köldskador" återkommer i ens tankar oftare än en gång i minuten, ens vänner får öl över sig och blir kallade för hora utan anledning. Ne, sämta valborg nånsin.

Men hey, det är ju maj nu, snart är sommaren här!  Och måste bara få skryta om att jag ägde klassen i gårdagens religionslektion. Vi håller på med asiatiska religioner och igår gick vi igenom Kinas andetro och så. Och jag var ju så grym!! Jag svävade minst tie centimeter ovanför marken, mitt huvud lystes upp av en gloria och när lektionen led mot sitt slut och min underbare lärare sa "perfekt svar!" kunde alla höra änglakören som omgav mig och sjöng hallelujahallelujahalleluja!!!! Ungefär. Nej, men jag skryter inte utan anledning. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0