Nyttofint

I lööve my hair! Jag är så nöjd och glad över att jag vågade klippa. Jag trodde att jag skulle ångra mig, men icke! Snarare vill jag klippa ännu kortare, typ till nacken och lite uppklippt. Tror det skulle bli jättefint speciellt då mitt hår är lite vågigit. Om nån månad eller två, när jag har pengar. Vem fan orkar med långt hår?

Thaha.. Åh, ha det så bra, allihopa..:) Snart e de sommar... Jag e snyggare och bättre än nånsin..haha..ja, det låter lite hybris eller nåt, jag vet..Har nyss ätit äppelpaj, har en kopp kaffe som väntar på mig i köket...solen skiner..Den här klippningen var precis vad jag behövde..BORT MED DET GAMLA, nu e det nytt och fint igen, inga slitna toppar, en ren, hel nystart...pusselipuss, ha det så bra, kramar :D

Inte rädd - Loke Nyberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0