Masken avslöjar dig.

Varför tror ni man har sånt där rutnät mellan präst och biktare? Man är mycket mer ärlig om man vet att personen som lyssnar inte vet vem du är. Jag är mer ärlig i vad jag skriver på den här bloggen än med en del människor omkring mig. Jag sätter på mig en mask och blottar mig. Jag skulle bry mig alltför mycket om andras reaktioner så därför begränsar jag mig. Till bloggen, till min bästa vän, Milla. Jag är inte tillräckligt modig för att möta andras reaktioner, tänk om de tror att jag är knäpp? Nej, men saken är den att ni som läser min blogg vet mer om mig än alla andra, förutom Milla. 
Så, nu vet ni varför alla superhjältar bär mask.

Nattinatti. Sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0