IIIIIIIII


fan, varför finns det ingen som jag kan prata med? nån som inte tycker jag är knäpp bara för att jag vill snacka om annat än vädret, visst fan, jag bloggar på, men vad är det i jämförelse med en verklig persons respons och tanke? åt helvete. varför kan ingen stå ut med nåt mer meningsfullt än "oh, jag älskar den klänningen". ibland längtar jag så in i helvete efter att få höra, vad tror du? är det så? om mer än den nya mascaran. ibland känner jag mig så fruktansvärt ensam. som om jag inte spelade någon roll. jag vågar inte mer, jag kan inte, jag känner inte...jag, åh hur fan ska jag uttrycka mig?

Människan är inte mer än vad hon gör sig till. det finns ingen mening med livet än vad vi gör av det.
Jean-Paul Sartre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0