hatadåligalärare

Oh yes!! Ingen franska!! Det verkar som att ingen står ut med henne, inte ens halva klassen är här. Moahahaha!! Och, för att förhindra att vi får henne nästa år ska vi skriva till rektorn. Ner med franskkärringen! Och för att betona min illvilja mot henne så måste jag säga att jag ytterst sällan använder ordet hata.
Okej, ett sänkt betyg skulle jag ha kunnat förlåta henne, men när hon helt känslokall och oförstående säger att, nej, du har ingen chans att få ett MVG, och totalt ignorerar att personen framför henne håller på att bryta ihop, att ögonen blir blanka, utan fortsätter med sin hämningslösa kritik, det, det kan jag inte förlåta henne. För ingen lärare har nånsin fått mig att känna mig så dålig som hon, och en lärares uppgift är att uppmuntra och stötta sina elever, inte få dem att känna sig misslyckande.

Diss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0