Draft: Mmm, gomorron!! ...

Mmm, gomorron!! :) Det är så härligt att det redan är arton grader i luften, solen skiner, det kommer bli en underbar dag. Senare, på kvällen ska jag grilla med lite folk, träffa nya människor, ska bli kul.
Tss, igår satt busskillen på samma tub som jag, men det märkte jag inte förrns vi skulle av. Jag märkte att killen bredvid tittade på mig, så jag tittade upp och fattade till en början inte ens att det var han. Men eftersom han höll kvar blicken så kände jag igen de där fina ögonen och blev så förvånad att jag stumt tittade tillbaks i några sekunder, innan vi skulle av.
Vafan!! Jag är så arg på mig själv!! Jag har lovat  mig själv att nästa gång jag får syn på honom så ska jag inte tveka. Jag har lovat och svurit att nästa gång så går jag fram säger hej, och frågar nummer. Jag skulle nästan bli glad över en diss, för att slippa undra om det kanske fanns en chans för mig. Slippa det gråa, få svart på vitt. Antingen eller.
Men egentligen så fattar jag ju att det inte kommer bli nåt, jag vet det, jag är inte så naiv. Jag tror egentligen inte på det. Och därför bryr jag mig inte speciellt. Jag menar, jag känner honom inte ens, han kanske är helt dum i huvet.
Grejen är då att han ÄR Stockholms snyggaste, mitt ideal. Lång (säkert 190), brunt hår, ögon åt det blågöna hållet. Och så har han en egen, snygg klädstil. Men nej.

haha, nu har ni fått stå ut med mitt tjat igen, men ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0