3 september, jungfrun

"Du är uppfinningsrik och praktisk och tycker om att ha det ordentligt omkring dig även om du inte alltid lyckas med det. Du tycker om att pyssla med katter, fåglar och andra små djur. Du känner medkänsla för alla som behöver hjälp. Människor tycker nog att du verkar lugn och kanske lite tam men du har både fysisk och psykisk styrka att nå dit du vill. Du är kräsen både i matväg och i klädväg och inte minst när det gäller val av partner. Vänta inte för länge med att finna någon att dela livet med för valet blir inte bättre med åren."

Jag hittade en födelsedagsbok med horoskop för varenda dag, här har ni mitt. Det är ju lite creepy när det mesta stämmer, men jag tror inte på sånt.  Jag gör allt för att slippa plugga helt enkelt.  Varför lägger jag ens upp det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0