-----

FAn vad orättvist!! Mi n syrra som i år fyller 10 ska få åka till Liseberg med en kompis och hennes föräldrar. Imorron till på söndag. Jag har ALDRIG fått åka nånstans, inte ens sova över hos nån. Avundsjukan bränner svarta hål i mig. Varför just hon? missuppfatta mig inte nu, jag är glad för hennes skull. Men vaför fick aldrig jag?? Jag fick aldrig stanna över natten på pyjamaspartyn, jag minns altt jag som liten grät när pappa gjorde det klart och tyydligt för mig att jag aldrig skulle få sova över hos nån, så tydligt att det gäller än idag, detta år då jag fuyller sjutton. Tårar av ilska och bitterhet tränger sig fram, de skymmer min sikt, jag ser knappt bad jag skriver. 
Kedjorna tynger mig och skaver in i vristerna. Men vänta bara, nästa år fyller jag 18, frihetens klocka klämtar. Jag ska fan bevisa att jag kan klara mig själv, att jag Vänta bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0