Varför måste man ha rubrik för?

Oh no!!! Mina favoritstrumpor, varma, stickade, grön-vita, har fått hål!!!!! Jag som älskade att släpa omkring i dem med pyjamas, rufsigt hår och hela kittet. Det var ju liksom min traditionella morronochkväll-outfit. Måste hitta nya nu, men kommer några någonsin kunna ersätta dessa??

Jag sitter hemma med halsfluss(?) och måste erkänna att det är skönt att få skjuta upp tre prov till efter lovet. Så min dag började med kaffe, en halv baguette och Marie Antoinette. Jag älskar den filmen!
Så skönt att få ha hela huset för sig själv!!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Sankan

Jobbigt med halsfluss :/ Är det speciellt vanligt att ha det vid den här tiden på året? För jag känner flera som har det nu..

Men för att svara på det du skrev så anser jag att mina fyra franskapluggande år är i stort sett bortkastade, ja. Jag kan ju knappt fråga vad någon heter.. Inte höjde ämnet mitt betygssnitt heller så jag ser inget nödvändigt med den kursen :)

2008-03-19 @ 19:12:42
URL: http://sandkvist.blogg.se
Postat av: Sankan

Jobbigt med halsfluss :/ Är det speciellt vanligt att ha det vid den här tiden på året? För jag känner flera som har det nu..

Men för att svara på det du skrev så anser jag att mina fyra franskapluggande år är i stort sett bortkastade, ja. Jag kan ju knappt fråga vad någon heter.. Inte höjde ämnet mitt betygssnitt heller så jag ser inget nödvändigt med den kursen :)

2008-03-19 @ 19:12:51
URL: http://sandkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0