Mm, chokladsås.

Okej, tredje inlägget på en dag, men jag måste bara säga att jag glad. Riktigt glad, utan anledning, och det har jag varit i ungefär en månad. Jag har ingen aning om varför, det har inte hänt nåt speciellt eller så, men jag är glad!
Jag har bara ett mycket mer positivt sätt, en mer positiv inställning, till allt.

Det känns som om jag laddar inför nåt, väntar på nåt. Jag vet inte vad, men något bra väntar mig. Jag har väntat länge nog nu, snart är det min tur att lysa.
Det känns som att jag skulle kunna dansa och le hela tiden, det som tidigare fick mig att bekymrat dra ihop ögonbrynen avfärdar jag med ett knyck.

Och busskillen, snyggaste nånsin. Fine om det inte blir nåt, jag blir ändå mycket gladare när jag ser honom på samma buss, som en liten dekoration, som dränker min tillvaro i chokladsås. Berusande, sprudlande, bubblande.
Jag orkar inte längre att jämföra. Varför? Jag är fin, vacker, på mitt eget sätt. Fläckfri är ingen, ingen är perfekt. Men jag är bra. Och det duger.

Jag önskar jag kunde sprida lite av den känsla som bor inom mig, stänka lite chokladsås över allt och alla.

Äckligt glad.


Hoppas ni har det bra, kram.

Kommentarer
Postat av: Mazze

Kär? :P

2008-03-26 @ 23:51:50
URL: http://mazzes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0