Les verbes pronominaux

Blää, fransk grammatik är verkligen förjävlig. Jag har några A4 med dikter(?) att översätta till imorron så de e väl bäst att jag sätter igång. Snart. Om en stund. Lite senare.
Det är så jag alltid gör, jag skjuter upp allt plugg till sista minuten och har egentligen ingen annan att skylla än mig själv för den situation jag nu befinner mig i:

Måndag: Franska, tror jag har svenskaläxa också men det fixar jag på t-banan imorron. (strutar i den med andra ord.)
Tisdag: Praktiskt prov i datakunskapen på programmet Writer. Jag fattar ingenting!
Onsdag: Stort faktaprov på näringslära + religionsprov: Etik och moral.

Åh, ångest. Fast ändå är jag på ett ganska bra humör, det har jag iof varit de senste två veckorna, undrar varför.

Hare bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0