Förlåt för tjatet...

...men han är ju så jälva snygg! Nej, nu har jag bestämt mig, jag ska göra allt jag kan (utan att bli en stalker) för att han ska bli min! Låter jag tillfället glida undan så kommer jag bara vara arg på mig själv. Och egentligen, vad är det värsta som kan hända? Att han totaldissar mig, men chansen att dissen aldrig kommer är väl ungefär lika stor.

Än en gång: förlåt för tjatet, men när Stockholms snyggaste kille bor i ens område har man rätt att tjata! Som fan!och det kommer mer! 

Jag är så jävla glad för ingenting!! Vi har inte ens utbytt två ord (som mina vänner ofta påpekar, fast de har inte sett honom!!) och jag är ändå så jävla glad över min lilla chans.

Visst har vi ett fint väder, stockholmare? :)    :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0