Bang bang!

Underbara dagar precis innan sommarlovet, präglade av sol och glass med vänner i vasaparken. Överhuvudtaget verkar alla så mycket positivare och mer uppåt...sommaren är här.
Jag som varit orolig för betygen fick en glad överraskning: G i datakunskapen, VG i franska och matte, resten (sh.A, rel.A, hi.A, eng.A, sv.A och bild) fick jag MVG i! Det var bättre än vad jag trodde att jag skulle få men sämre än vad jag ville ha. Men jag är glad^^

I was five and he was six
we rode on horses made of sticks
He wore black and I wore white
he would always win the fight

Bang bang, he shot me down
bang bang, I hit the ground
bang bang, that awful sound
bang bang, my baby shot me down 

My baby shot me down -  Nancy Sinatra

Kramar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0