byebye

huh, har fortfarande en del att packa o fixa o trixa med innan jag åker. Till Polen bär det av, till mormor och morfar och mina kusiner och alla andra. Till en liten by i södra Polen, till ett hus som jag älskar. Jag kommer att vara uttråkad redan på söndag, så är det altid. Jag har ingen vettig människa i min ålder att umgås med, och det gör vistelsen mitt ute i inenstans långtråkig. iaf, cirka 6 åker jag hemifrån, tar tåget till T-centralen, därifrån buss till Skavsta flygplats och därifrån lyfter det kl. 21.30. Så, nu vet ni allt. Och pappa åker inte med, tack för det. Risken finns dock att han kommer senare.
Nej men jag kommer då troligen inte kunna uppdatera så mycket, men ni kan ju roa er med min bdb så länge: http://derran.bilddagboken.se

Stackare, hur ska ni klara er utan mig? Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0