Sommartider hej, hej, sommartider!

Mitt i denna period av ruskigt väder (vi har inte ens en ordentlig vinter) får jag foton av en vän från i somras. Allt finns med; balen, skolavslutningen, tjejmiddagar och härliga dagar på stranden. Den får en att längta så oerhört efter sol, vänner och ändlös fritid.

image3
Jag leker manikyrist inför balen.


image4
Glada tjejer som börjar firandet av den nyanlända sommaren med att frossa i glass.

Men man måste tänka positivt, bara 1, 2, 3, 4, 5 månader kvar. Suck.

Kommentarer
Postat av: poona

Gaaah, sommaren är ändå ganska snart här :P bara att hålla ut ett par månader.
Hehe, nja, jag tror inte tjejer trivs så bra inom byggverksamheten, om jag ska vara ärlig :/

2008-01-21 @ 17:48:34
URL: http://clever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0