The Foals <3

The Foals - Cassius

Sitter i skolan och ska egentligen plugga... Jag vill inte!! Vi har temavecka i sh, konflikter, jag har afghanistan. Problemet är då att jag o min grupp ska agera FN, och det enda de kan göra e o skicka arga brev, det suger. Lyllos de som blev talibaner, de har i alla fall ett mål att sträva efter medan vi ska få alla idioter att kompromissa. Så jäkla svårt, o dessutom e alla i min grupp så jäkla inkompetenta, de skulle bli bättre om jag fick jobba själv.

Fjärde dan i rad med strålande sol, jag älskar detta väder, fast det motiverar ju en inget vidare till plugg.
Festkomittén i min underbara skola har ordnat ett black n' white party, den 22, 21-02. Det konstiga är att min fader låter mig gå :D Me so happy!! Ska bara hitta nåt att ha på mig.. :D

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0