Just nu.

Just nu sitter jag på min vanliga plats i mitt klassrum jag har V6 nya tuggumi i munnen och försöker i sista stund lära mig de olika etiska teorierna. Jag ska göra provet muntligt klockan 14, och jag behöver verkligen få MVG på det här. 
Efteråt ska jag nog gå promenad med M. Solen skiner och det känns som att våren äntligen är här. Killarna i klassen är hesa efter gårdagens derby mellan ? ch ? (jag är verkligen inte insatt) och kollar klipp om och om igen samtidigt som de lyssnar på musik.
Malin bredvid mig kollar läpplanstest på nätet (hon är ovanligt ytlig, men det sköna med henne är att hon inte skäms för det) och Alice springer runt och fotar allt (vi har fotouppgift i bilden till imorron).


Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0