Ben&Jerrys

Queen - Another one bites the dust

Jepp, så var det lördag. Runt sextiden kommer Annica, Mathilda, Bea och M. Vi ska laga middag, sitta och mysa och frossa i Ben&Jerrys mot slutet. Mys! Eftersom det är hos mig blev det min uppgift att hitta recept och så, något jag inte gjort än (thank god for internet!) och handla råvaror.
Och för en gångs skull ska pappa ut nånstans, så slipper jag oroa mig för att han pajar allt.

Sen måste jag bara få skryta med att jag har löst Afghanistankonflikten. Typ. I skolan, jag hade ju temavecka konflikter och så hamna jag i FN-gruppen i Afghanistankonflikten. Exeminationen var debatt. Och jävlar va grymma vi var!! Jag menar, vi löste ju en konflikt som idioterna i verkliga världen inte kan finna en lösning på. Och jag hade bäst argument :D

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0