Minijul

Måste nog börja packa snart, imorron åker jag nämligen till Polen för att hälsa på släkten över lovet. Jag vet inte riktigt hur det blir med internet där, det kan hända att jag blir tyst en bra bit in i januari. Vet inte ens var jag ska börja.
Som strössel på glassen så ska jag ha minijul med mina vänner hemma hos mig. Klockan två kommer de och jag vill gärna ha städat mitt rum tills dess och åtminstone hunnit börja packa. Helst vill jag bara krypa tillbaks till min sköna säng och snusa i en timme eller två.

Vill tipsa om Snook:s låt hip hop. Riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Sankan

God jul på dig då :D

2007-12-22 @ 14:18:55
URL: http://sandkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0