Have you seen the Muffinman?

Har köp in några klappar men fortfarande är det många kvar! Men det fixar sig.
Fikade på Muffinfabriken i Skanstull efteråt och det var första gången jag orkade en hel muffin där! Tro inte att det är såna mesiga som de som finns på Donken! De på Muffinfabriken är feta 250-grammare! Rekommenderas om du inte ätit på en hel dag och är sugen på sött!

Jag hade dans på idrotten idag och jag måste säga att salsa är extremsvårt! I stället för "en två tre fyr" som de allra flesta danser går i går det "en två tre paus"! Eller så har jag bara en usel taktkänsla.


Have you seen the Muffinman? the Muffinman, the Muffinman!


Kommentarer
Postat av: Sankan

Ååh. Muffinfabrikens muffins är ju helt underbara :)
Dit borde jag ta mig oftare..

2007-12-19 @ 21:52:17
URL: http://sandkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0