Förtrollad

Nu har det gått en termin på gymnasiet, tänk att jag bara för ett halvår sen undrade om jag valt rätt, oroade mig och samtidigt inte kunde bärga mig tills jag skulle börja. Men det är fint, jag trivs.
Efter avslutningen gav jag mig ut för att handla julklappar när; de flesta fått sin lön, det är dan före dan, före dan, före dopparedan, fredag eftermiddag. Lycka till. Men turligt nog fixade jag det hela på bara några timmar.

Såg nyss Förtrollad, den där disneyfilmen de hela tiden gör reklam för på Mtv. Den var riktigt patetisk, rolig och meningslös. Det var kul att se att allt som är "normalt" i disneyfilmer i verkligheten bara är udda, det tar verkligen död på den romantiska stämning som är så självklar i tecknat. :D
Som barn satt jag och beundrade huvudkaraktärerna i alla sagor, ville vara som Törnrosa & Co. Idag satt jag och asgarvade åt de klassiska klichéerna i filmen.
Konstigt egentligen hur mycket man förändras på bara tio år. 

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tkr du? hon har så galet fint ansikte :D

2007-12-21 @ 22:50:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0